woensdag 3 februari 2010

Aubergina

Ik heb een tweede poging gewaagd, maar hij is nog niet naar mijn zin. Ik heb padding van de ondercup gevoerd met niet rekkende plakcharmeuse, maar dat had ik beter niet kunnen doen denk ik want er is ruimte over in de ondercup maar die is te smal om een gedeelte van de borst in te laten vallen, wellicht kan ik kijken of ik de vlieseline eraf kan halen.

Ik wilde een grappig effect creeren door de bovencup door te leten lopen op het middenvoor. Het geeft wel een grappig effect maar was erg moelijk om precies goed uit tekomen.

het aubergine stofje is een doorschijende rekkende tule die ik over had van mijn alleereerste BH cursus.

groetjes San

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat hij niet naar je zin is, idee is harstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, lastig he, om dat precies door te laten lopen. dat heb ik ook geprobeerd met mijn bandjesbh en toch zit je er dan net naast. Maar niemand die het ziet hoor, behalve wijzelf!

    BeantwoordenVerwijderen