zondag 27 februari 2011

Liebster Blog








Van Diana heb ik de Liebster Blog Award gekregen, dankjewel! Deze award is bedoeld om kleine blogs (minder dan 300 volgers) onder de aandacht te brengen en door aan elkaar te linken (ik mag 'm ook weer doorgeven aan 3 anderen) een mooie keten te maken en nieuwe blogs te ontdekken. Ik vind het wel moeilijk om mensen te nomineren omdat veel meer mensen hem verdienen.

Ik wil de award in iedergeval graag doorgeven aan:

Poetsie
Je krijgt hem ook weer terug van mij omdat je hem echt verdient. Ik vind het fijn dat we vriendinnen zijn geworden, iemand waar ik mijn passie mee kan delen en meer. Je geeft goede adviezen en maakt prachtige lingerie.

Simoneannemone:
Door het Zelflingeriemaakforum heb ik er een onwijs leuke hobby bij gekregen en leuke mensen ontmoet, op haar eigen blog is veel info te vinden en tutotiols! Ga zo door!

Sigrid:
Op haar blog zijn ook erg duidleijke tutoriolas te vinden over het maken van lingerie. Hier heeft ze mij in het begin erg goed mee geholpen en ik denk dat meer mensen dat hebben.

San

3 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor deze award! Vind het leuk om te lezen dat ik je zo enthousiast heb kunnen maken over het zelfmaken van lingerie.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi San, dank je wel, nu heb ik ook weer de gelegenheid om nog een paar mensen in het zonnetje te zetten. Ik heb hetzelfde als jij, er zijn zoveel mensen die het verdienen. Ik weet er nog een paar....

    BeantwoordenVerwijderen