vrijdag 17 februari 2012

Kooppatroon Heren Boxer


Nou hij is klaar, mijn eerste kooppatroon, het is heel wat maandjes werk geweest met tekenen maken aanpassen, beschrijving maken etc, en ook alles nog in het Engels,  maar ik denk dat ik nu wel mag zeggen dat dit eindelijk een goed patroon is.
Hij is te koop in mijn shop op mijn site www.sannalin.nl en op Etsy. Ik ga ook nog een boxer met recht MV uitbrengen en een slippatroon.

Ik heb ook meteen mijn site veranderd, iets strakker gemaakt, ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterliet in mijn gastenboek.

Groetjes San

7 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit mijn wederhelft draagt deze niet maar wel de gewone slip dus ik wacht geduldig af tot deze uit komt wie weet. Heel veel succes met de verkoop van je patroon.

    groetejs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit, ik denk dat ik het ga kopen bij je voor de zoon, kijken wat die er van zal zeggen qua draagcomfort...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met de verkoop, je hebt er hard voor gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je eerste kooppatroon! Heel veel succes en dat je er vele mag verkopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd . Het ziet er mooi uit.
    Sucses met de verkoop.
    Je hebt het verdiend.
    gr bets.

    BeantwoordenVerwijderen