woensdag 9 mei 2012

Midnight Blue

 
Het was wel weer even tijd voor een mooi setje voor mezelf.

Hij is niet rekkend op het achterpand na. ik heb Duoplex gebuikt en niet rekkend kant, hierdoor heb ik de string helemaal opnieuw getekend zonder rek, achterkant is ook schouderband met stukje kant bij de bilnaad.

De achterkant was eigenlijk de enige oplossing die ik kon bedenken aangezien ik niet van die donkerblauwe lycra had. Diana (Poetsie) had zoiets ook al eens eerder gedaan: KIJKHIER en HIER Alleen heeft zij het schouderband op mesch genaaid, ik wilde het zonder doen
San


4 opmerkingen:

  1. Heel mooi sjiek setje. Prachtige kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toepasselijke naam voor een prachtig setje! Ik ben erg benieuwd hoe de achterkant je bevalt, of dat je voldoende steun geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die achterkant! Benieuwd of het werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, what a lovely idea for the back!

    BeantwoordenVerwijderen