zondag 28 september 2014

Weer aan de slag met herenboxers

Het is al weer even geleden dat ik iets heb gepost. Komt ook een beetje door Facebook denk ik denk ik dit even vergeten ben bij te houden. Daarbij ben ik de afgelopen periode iets minder actief geweest met het lingerie naaien door mijn nieuwe baan. Maar het begint nu toch wel weer te kriebelen.




Gisteren was weer de Zelflingeriemaakdag van het forum. Daardoor heb ik weer zin gekregen iets te maken, eigenlijk voor mezelf maar mijn zoon en man konden ook wel weer een nieuwe boxer gebruiken, nu die klaar zijn ga ik weer eens iets voor mezelf maken. dus word vervolgt........

2 opmerkingen:

  1. Goed idee, er liggen hier ook nog wat boxers te wachten om af te maken met hetzelfde elastiek haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het begin is weer gemaakt, het zijn leuke boxers geworden.

    BeantwoordenVerwijderen