zondag 12 oktober 2014

Flasback: Afrika

Op het zelflingeriemaak forum word elk kwartaal een nieuw thema gekozen waarmee je aan de slag kunt gaan om een setje te maken met dat thema in het achterhoorft.

Dit keer hebben ze voor het thema flalshbacks gekozen. Je mag een eerder thema kiezen om daar mee aan de slag te gaan.

Ik  heb voor het thema Afrika gekozen, temeer omdat ik graag dit kantje wilde gebruiken van kantje boord en die past perfect in dat thema. Ik heb deze keer tussendoor de string gemaakt, want ik weet van mezelf dat als de BH eenmaal af is, ik vaak geen zin meer heb om een string erbij te maken, terwijl dat nu niet echt veel werk meer is.

Ik heb eigenlijk alleen maar het kantje voor de buitenkant gebruikt, de cups zijn gevoerd met padding, de romp met powernet en de slip met tricot. Meer heeft dit kantje ook niet nodig.

 Ik wilde ook de schouderbandjes van het kant maken en iets breder bovenop de schouder voor meer comfort. De grote zwarte strikjes maken het helemaal af. Ik ben best wel trots op hoe het motief van het kant doorloopt op middenvoor.
 De string heb ik afgewerkt met smal vouwelastiek. Dit komt ook terug in de zijkant van de schouderbanden.

6 opmerkingen:

  1. Joehoe, leuk dat je weer iets moois hebt gemaakt voor jezelf. Het is een prachtige sexy set.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om weer iets van je hand te zien. Ziet er goed uit. Draagt het ook lekker? Het kantje loopt inderdaad erg mooi door in het midden van de BH.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi setje heb je gemaakt, met ook heel veel details.
    Het kantje met de lycra is een hele mooie combi.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie combinatie van kant en lycra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Sandra, Helemaal verliefd op dit setje . Mooi gemaakt ook. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen