dinsdag 17 juli 2012

Bruidsachtig setje voor klant



 Deze klant had me via internet gevonden. De wens was een wit setje beetje bruidsachtig en wat bling. 

Het setje staat erg mooi op haar, ze heeft een fantastich figuur, helaas heb ik niet een paspop in die maat.

 Ik had niet veel witte materialen dus kon ze niet meteen iets uitzoeken. Ik heb toen wat ingekocht, foto's gemaild en daaruit had ze dit waaierachtige kantje gekozen.

In de bovencup heb ik een opengewerkt elastiek verwerkt waar ik een dun zilver lintje door heb gehaald, dit komt terug in de zijkant van de romp.

















  
De string wilde ze minimaal hebben. Het was best een uitdaging alle materialen te gebruiken die ook in de BH zitten, maar dat is gelukt.

9 opmerkingen:

  1. Dat zijn een heleboel details in een setje erg mooi gedaan vind ook het elastiek met het lintje erdoor erg mooi geeft het iets sjieks. vind ook de combi van de lycra met het kant erg mooi.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is net een sprookje, ik heb hem al eerder mogen bewonderen, heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. volgens mij is je opdracht meer dan geslaagd! wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt al je creativiteit er weer op losgelaten! Erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb altijd moeite gehad om een leuke en toch een goed passende bh te vinden door mijn maten. Ik werd er zo gek van af en toe.. Dit heb ik ook tegen mijn vriend verteld. Mijn vriend is op internet gaan kijken naar een oplossing voor me: Lingerie op maat laten maken. Uiteindelijk is hij bij deze website terecht gekomen. Hier heeft hij via de telefoon wat informatie gevraagd. De volgende dag heeft hij een kaartje geschreven waarop stond dat ik als cadeautje mijn eigen lingerie op maat mocht maken in mijn eigen gekozen stijl. Ik blij natuurlijk!! Maar wel spannend.. Zou het wel echt gaan lukken? Mijn hoop was na al dat passen in de winkel al bijna verdwenen. Ik ben 2x langs geweest. 1x om te passen en meten & 1x om het resultaat te bekijken en te passen. In de tussentijd hebben we een hoop gemaild. Hierin heb ik aangegeven welke kantjes ik leuk vind en wat een beetje mijn idee is met voorbeeld foto's van internet. Het was een uur rijden maar ik zou het zo weer doen! Ik ben super blij met mijn nieuwe setje! Hij zit lekker en hij is heel mooi! Mijn vriend is ook blij met het eindresultaat.

    Dankjewel Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O wat vind ik dit enorm leuk geworden , echt een bruidssetje .groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sprookjesachtig mooi.
    Je hebt jezelf weer overtroffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat is dit een prachtig setje geworden.
    Wat ben je toch een kei.
    gr bets.

    BeantwoordenVerwijderen