maandag 16 juli 2012

Ik heb de afgelopen week erg veel kunnen doen, buiten de setjes voor klanten heb ik dit weekend nog een bikini kunnen maken voor mezelf en voor mijn mannen een nieuwe zwembroek. Moet natuurlijk wel reclame maken voor mezelf op vakantie.

Ik heb hele donker blauwe glimmende lycra gebuikt met zwarte mesch, ik ben tenslotte ook geen 20 meer en wilde daarom niet de hele bikini van die glimmende stof. 

Het achterpandje van het bovenstukje wil ik vaker gaan gebruiken, het lijkt me leuk om het gedeelte wat nu van mesch is bv van kant te maken of een contrasterende kleur.






 
Voor de zwembroeken heb ik natuurlijk mijn eigen patroon gebruikt, heb alleen een andere belijning ingetekend en de bovenrand van lycra gemaakt met elastiek erin.

Vind het zo leuk dat vader en zoon dezelfde zwembroek aan hebben bij het zwembad. Helaas wilde ze niet die glimmende blauwe kleur die ik in mijn bikini heb raar he?



5 opmerkingen:

  1. Heel mooie bikini, ik vind het fijn dat vader en zon de zelfde zwembroek hebben, succes met je reklame.

    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtwerk afgeleverd!
    Nu lekker met vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte sannalin met die kleuren zo en een mooi methode om het blauwe iets te temperen. Mooi die achterkant, ga ik onthouden. En de zwembroeken van de mannen...mooie belijning zo! Veel plezier op vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super, ziet er goed uit!!! Het achterpandje van je bikini is echt geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo jullie kunnen de blits uithangen op vakantie :-)
    Wat een mooie badkleding.
    En idd dat achterkant is byzonder (en leuk om te onthouden)
    Geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen